سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قاصدک

خرید استوک لپ تاپ و همه چی در مورد لب تاپ اچ پی استوک

لنوو امروز یکی از برترین برندهای حاضر در صنعت طراحی و تولید انواع و اقسام سیستم های رایانه ای است. این برند چند ملیتی در سال 2003 نام خود را به لنوو تغییر داد و از آن روز تا به اینجا تحت عنوان همین اسم به فعالیت های تجاری و بازرگانی خود پرداخته است. اکنون لنوو یکی از سه غول تولید رایانه های شخصی در جهان است که بالغ بر 60 هزار نیروی کاری دارد و محصولات آن در بیش از 60 کشور مختلف جهان عرضه می شود. خرید استوک لپ تاپ از دیگر محصولات پرطرفدار لنوو می توان به: تلفن همراه، مانیتورها، تلویزیون ها، هارد دیسک، کارت های حافظه و … لپ تاپ های دانشجویی باید حتما از وزن و ابعادی مناسب جهت حمل آسان خود از سوی دانشجویان برخوردار باشند. با توجه به ساختار قدیمی رسانه جمعی در آموزشگاه ها و دانشگاه ها وجود پورت VGA در کنار تعدادی پورت HDMI بر روی لپ تاپ آنان واجب و ضروری است.

  • حافظه : 128 گیگابایت GB
  • Decent 720p webcam
  • لوازم برقی صنعتی
  • همهسرفیس استوکلپ تاپ استوکلپ تاپ تازهلوازم جانبی
  • ASUS ProArt StudioBook Pro

سرعت آن می تواند تا 3?3 گیگاهرتز از طریق توربو شتاب داده شود. هنگامی که نمرات چند موضوع به حداکثر سرعت محاسبات احتمالی CPU پیش بینی می شود، Cinebench R11.5 باید به عنوان مثال نمرات 2?4 تا 2?5 را بدست آورد. پردازنده چهار هسته ای AMD در پردازنده اینتل مانند Core i5-4200U قرار خواهد گرفت. عملکرد تک نفره همچنان به شدت عقب مانده است. عملکرد در دسترس EliteBook، در مجموع، در سطح یک پردازنده Core i3-4010U است. EliteBook زمانی که برنامه های خاصی مورد استفاده قرار گرفت، سقوط کرد و این تصویر را نمایش داد. یک هارد دیسک سریع و یک پردازنده مناسب و معقول، یک سیستم صاف را اجرا می کند. این توسط نمرات معیار PCMark خوب تکمیل شده است. با این حال، EliteBook 745 نمی تواند با EliteBook 840 که ما آزمایش کرده ایم، رقابت کند. لپ تاپ 840 دارای یک پردازنده قوی تر و یک درایو حالت جامد تر است.ما در هنگام کار با لپ تاپ با مشکلات جزئی روبرو شدیم.

در خط فرمان عبارت powercfg/batteryreport تایپ کنید و کلید Enter بزنید . مانند ویندوز 7 گزارش وضعیت باتری در یک فایل Html که ادرس آن در CMD نوشته می شود، ارائه می شود. به آن ادرس رفته و فایل Html را باز کنید. این فایل حاوی اطلاعات دقیقی در مورد مدل لپ تاپ، باتری، ظرفیت ذخیره سازی ، طول عمر باتری و… برای تست کیبورد می توان از فایل تکست استفاده نمود بدین صورت که یک فایل تکست را باز کرده و عملکرد تمام دکمه های کیبورد را در فایل تکست بررسی نمایید. برای تست کیبورد همچنین می توان از نرم افزارKeyboardTest-Portable استفاده نمود. این نرم افزار را بر روی سیستم خود نصب کنید. خرید لب تاپ کارکرده نرم افزار را باز کرده و دکمه های کیبورد را تست کنید. برای تست تاچ پد لپ تاپ کافی است نشانگر موس را با استفاده از تاچ پد بر روی صفحه نمایش حرکت دهید. روان بودن و عدم پرش نشانگر موس از نکاتی است که باید هنگام تست تاچ پد به آن دقت نمود.

بهترین نسخهای که از این مدل ارائه شده به پردازنده Ryzen 9 5900HX ، کارت گرافیک Nvidia RTX 3080 ، رم 32 گیگابایت و 2 حافظه ی SSD 1 ترابایتی مجهزه! صفحهی 17.3 اینچی لپ تاپ ASUS در رزولوشن 1440p، نرخ فریم 165 Hz و در رزولوشن 1080p، نرخ تازه سازی 360 هرتز رو به نمایش میذاره که حتی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ هم فاصلهی زیادی داره. Strix SCAR 17 سیستم خنککننده و باتری قدرتمندی هم داره. ریزر در محصول 17.3 اینچی خودش از پردازنده Core i7 9750H اینتل ، دو SSD 512 گیگابایتی و کارت گرافیک RTX 2060 یا 2080 انویدیا استفاده کرده. در نسخههای مختلف Blade Pro 17 از 16 تا 64 گیگابایت رم کار گذاشته شده تا عملکرد سریع سیستم تضمین بشه. نقطه ضعف لپ تاپ Razer در مقایسه با Strix SCAR 17 ایسوس، داغ شدن و عمر پایین باتریشه. لپ تاپ گیمینگ Alienware ترکیبی از قدرت و زیبایی رو در خودش داره و با قیمت تقریبا مناسبی به بازار عرضه شده.

کارت گرافیک بکار رفته در لپ تاپ نیز از دو قسمت تشکیل شده است. کارت گرافیک اولیه همان کارت گرافیک مجتمع با پردازنده (On Board) بوده که در کارهای روزمره و غیر گرافیکی در مدار قرار دارد و با بهره گیری از رم دستگاه (تا سقف 16GB) امور عادی گرافیکی را انجام می دهد. این کارت گرافیک مدل Intel UHD 630 می باشد. اما در امور سنگین گرافیکی و بازی، کارت گرافیک مجزا (Dedicate) وارد مدار می شود. این کارت گرافیک نیز ساخت شرکت NVIDIA Geforce و از نسل یازدهم این کارت گرافیک ها با معماری تیورینگ می باشد. حافظه گرافیکی آن 6GB از نوع GTX1660Ti و 192Bit می باشد. بنچمارک این کارت گرافیک در حالت کلی عدد بسیار مناسب 10035 می باشد. این کارت گرافیک برای کلیه امور گرافیکی 3 بعدی و بازی های سنگین مناسب می باشد. قدرت این گرافیک 40 درصد بالاتر از گرافیک GTX1050TI و به نوعی جایگزین گرافیک قدرتمند GTX1080 MAX-Q Design می باشد.

  • ASUS Transformer Book
  • مدل های جدید تر با رنگ ها و طرح های مختلف
  • قیمت کمتر از مک بوک پرو
  • کارهای مدیرتی
  • اندازه مناسب
  • Intel Xeon Broadwell E5-1630 v4
  • مناسب برای بازی
  • صفحه نمایش لمسی:خیر

شرکت HP متعهد به پایداری محیط زیست و بهره وری انرژی است. برای کاهش مصرف انرژی، HP تنظیمات ایستگاه کاری لپ تاپ را با مجوز US ENERGY STAR ارائه می دهد و لپ تاپ اچ پی زدبوک استودیو HP ZBook 17 G4 مطابق با استانداردهای IT ECO declaration, EPEAT® registered و Low Halogen ارائه می شود. تیم طراحی HP Workstation از روش پیشگیرانه (فراتر از مقررات صنعتی) برای بازیافت و انتخاب مواد استفاده می کند تا به کاهش تأثیرات محیط زیست کمک کند. پشتیبانی از طیف گسترده ای از گزینه های LAN بی سیم امن و یکپارچه و گزینه های WAN بی سیم با پشتیبانی از آخرین استانداردهای صنعت شبکه. باند پهن باند اختیاری WWAN به یک سیستم عامل ویندوز Windows نیاز دارد و فقط در کشورهای منتخب به عنوان یک ویژگی استاندارد قابل تنظیم با کارخانه در دسترس است. Bluetooth یکپارچه نیز موجود است (فقط قابل تنظیم با کارخانه) و می تواند با هر یک از گزینه های LAN بی سیم پشتیبانی شده و WAN بی سیم ترکیب شود. در هر شرایطی تولید کننده محتوای حرفه ای باشید. HP ZBook 17 G4 در طول روز با با همکاری Windows 10 Pro در نهایت امنیت در ویژگی های اتصال با HP به شما کمک می کند.

آیا مک ها بیشتر از سایر رایانه های شخصی عمر می کنند؟ اغلب بحث های شدیدی در مورد اینکه آیا رایانه های شخصی مک یا رایانه های شخصی ویندوزی دوام بیشتری دارند وجود دارد. لب تاپ اچ پی استوک پاسخ به سخت افزار و پیکربندی بستگی دارد. مک ها به دوام بیشتر شهرت دارند و اپل سیستم پشتیبانی و نگهداری قوی ارائه می دهد. مایکروسافت مدل اپل را تا حدی با خط سرفیس خود توانسته است دوام و کارایی را بالا ببرد. تقریبا تمام لپتاپهای مک و سرفیسهای نسل جدید کاربری خوبی دارند وحداقل تا پنج سال یا چهار سال میتوانند سریعترین شیوه ارتباطی را برای شما بسازند.  البته این به این معنا نیست که همه افراد لزوما باید بعد از پنج سال لپتاپ خود را عوض کنند. اینکه آیا مک یا سیستم عاملهای دیگر برای شما بیشتر دوام می آورد به سخت افزار رایانه شما بستگی دارد. همانطور که گفته شد، اپل شهرت مثبتی برای ارائه رایانه های رومیزی و لپ تاپ هایی دارد که عمر طولانی تری دارند.

این سری از لپ تاپ های ایسوس دارای پردازنده های گرافیکی قدرتمند در کنار طراحی مفهومی مخصوص گیم دارند. این لپ تاپ نیز با قیمت مناسب تری نسبت به دیگر اعضای سری ROG توانسته محبوبیت بیشتر را از آن خود بکند. ایسوس در بدنه این لپ تاپ از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک استفاده کرده تا از وزن نسبتا کمتری نیز برخوردار باشد. لپ تاپ های MSi معمولا جز با کیفیت ترین لپ تاپ های بازار شناخته می شوند که طبیعتا قیمت بالاتری دارند. این قیمت بالا و وجود رقبایی مانند لنوو باعث شده تا محبوبیت لپ تاپ های MSi کم تر باشد. اما انتخاب یک لپ تاپ رده بالا مانند GF63 بعنوان لپ تاپ گیم یک انتخاب درست و مناسب است. با یک نگاه به ظاهر این لپ تاپ متوجه سبکی و زبان طراحی زیبای آن خواهید شد و توضیحات مختصر از مشخصات این لپ تاپ شما را مجاب خواهد کرد تا این لپ تاپ را جز انتخاب هایتان داشته باشید.

  • اسپیکر هایی با پخش صدای منحصر به فرد
  • ظرفیت حافظه رم: 8 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 13.3-inch FHD (1,920 x 1,080; non-touch) - UHD (3,840 x 2,160; touchscreen)
  • پردازنده: نسل یازدهم
  • سخت افزار خوب
  • تعریف استوک، اپنباکس، ریفربیشد و
  • بهترین کلی: MSI GE76 Raider (Core i9-12900HK)
  • Apple MacBook Pro 15

زمان آن رسیده است که به سراغ شاخه معماری رفته و لپ تاپهایی را برای کاربران خود معرفی کنیم که به تسکهایی فراتر از جستجو با دستگاه خود میپردازند. اگر با ابزارهایی همچون Autodesk کار میکنید، باید بهدنبال لپ تاپی باشید که برای شما مناسب باشد. در این مطلب قصد داریم بهترین لپ تاپ برای معماری را برای مهندسان طراح و سایر متخصصین خلاق معرفی کنیم. در گذشته، انتخاب لپ تاپ منوط به توزیع متوازن مشخصات عملکردی در کنار وزن، اندازه و کیفیت ساخت آن بود. برای یک متخصص طراحی داخلی که بهصورت روزانه از یک نرم افزار تخصصی مخصوص به کار خود استفاده میکند و تصمیمگیری در کارش باید سریع و با دقت بالا باشد، یقینا یکسری از لپ تاپها برایش جوابگو نخواهد بود. این افراد باید از لپ تاپ باریکی استفاده کنند که حمل آن را در مسافرت برایشان آسان کرده و بتوانند در سفرهای بین استودیویی خود، شرایط ساده و راحتتری را داشته باشند. این لپ تاپها باید قدرت لازم را نیز داشته باشد تا بتواند ابزارهایی مانند Revit و 3DS را برایشان اجرا کند.

  1. بهترین لپتاپها با قیمت 35 تا 50 میلیون تومان
  2. معایب: تاچ پد ضعیف/وبکم بی کیفیت
  3. Core i5-7200U دارای 2 هسته و حداکثر سرعت 3.1GHz
  4. مناسب کارهای طراحی و مهندسی

در سوم آوریل 1981، دستگاهی به بازار رسید به نام «Osborne 1»؛ محصولی که می توان عنوان اولین لپ تاپ تجاری تاریخ را به آن بخشید. 35 سال پیش، لپ تاپ ها چندان هم قابل حمل نبودند و می توان گفت اکنون، وزن شان تا حد بسیار زیادی کاهش یافته و طراحی آنها نیز تغییرات چشمگیری داشته. اما محصولات امروزی چگونه از نسل های گذشته خود الهام گرفتند؟ شخصی که پشت پرده توسعه اولین کامپیوتر همراه بود، دکتر «آلن کی» (Alan Kay) نام داشت؛ رویاپردازی که موفق شد به ایده چنین محصولاتی دست پیدا کند. hp zbook 17 g2 قیمت اما اولین شخصی که این ایده را عملی نمود و آن را طراحی کرد، «لی فلسنستاین» (Lee Felsenstein) نام داشت. دکتر آلن کی، یکی از پیشگامان و تاثیرگذارترین افراد در دنیای کامپیوترهای شخصی به شمار می رود. شاید بتوان «استیو جابز» را بزرگترین طرفدار دکتر کی دانست. در سال 1968، زمانی که در دانشگاه یوتا در رشته مهندسی مشغول دریافت دکترای خود بود، با راه و روش جذابی آشنا شد که توسط آن، به کودکان مدرسه خصوصی ماساچوست، زبان برنامه نویسی یاد داده می شد.